SEVILLA => Guillena 22,2 km - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Fred Meijer - WaarBenJij.nu SEVILLA => Guillena 22,2 km - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Fred Meijer - WaarBenJij.nu

SEVILLA => Guillena 22,2 km

Blijf op de hoogte en volg Fred

05 Mei 2016 | Spanje, Sevilla

Het zit ons even niet mee. Gisterenmiddag kreeg Kek maagpijn en braakneigingen. Vreemd, Madelon was afgelopen maandag met dezelfde symptomen uit Wenen vertrokken. Misschien een virus? Of angst voor de afstand???? Wat het ook is, we moesten vandaag een versnelling lager. 22km afgelegd in vijfeneenhalfuur. Dat schiet lekker op.
We waren om zes uur vertrokken en hebben drie keer een pauze ingelast. Als extra bonus hebben we ook met de paraplu mogen lopen. Aangekomen bij de albergue is Kek meteen onder de wol gekropen,daarna onder de douche en dat heeft geholpen. Hij voelde zich al iets beter.We delen de kamer met twee oudere Nederlanders,volgens mij zijn we op nationaliteit ingedeeld. Verder is de hospitalera erg aardig en heel behulpzaam. Op aanraden van haar gaan we (ik) straks eten, drie deuren verder op. Lekker en betaalbaar!