Sevilla rustdag - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Fred Meijer - WaarBenJij.nu Sevilla rustdag - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Fred Meijer - WaarBenJij.nu

Sevilla rustdag

Blijf op de hoogte en volg Fred

04 Mei 2016 | Spanje, Sevilla

De dag van gisteren toch nog goed kunnen afsluiten. Na een heerlijk bordje Spaanse vis en een glaasje wijn, op tijd naar bed. Na een goede nachtrust en ons eerste ontbijt hebben wij onze onze eerste credential op gehaald bij de Catedral Giralda. Hier zien we ook de eerste aanduiding van de via De la plata. De lucht is grijzig maar in de loop van de ochtend komt toch de zon door de wolken heen. Dan wordt het ineens warm. Sevilla is mooie oude stad, heeft veel kleine steegjes met veel moderne winkels en goede restaurants. In de stad ben je sneller te voet dan met een auto. In de middag de stad een stad bekeken en een terrasje gepikt. Daarna op de kamer alles in orde gebracht voor de dag van morgen. Maar vanavond eerst nog lekkers eten bij Patio San Eloy. Morgen wordt het vroeg dag.

• 04 Mei 2016 - 22:30

Anita En Jan:

Hoi familieleden,

Het eerste verslag is een goed vervolg van ons reisje van Wenen naar Berlijn!!!!!Het was wel hilarisch om te lezen hoe Kek daar op de sokken stond whaaaa en dan niet vooruit komen. Gelukkig is alles goed gekomen zoals altijd.
    Mooie fotos bij eerste wandeling wij volgen jullie op de voet, een super tijd toegewenst geniet ervan en tot snel. Dikke kus Anita en Jan.